TAXI BARENDRECHT RIDDERKERK

BETROUWBAAR, SNEL EN VEILIG!!!

U KUNT UW TAXI IN BARENDRECHT RIDDERKERK ONLINE RESERVEREN, BELLEN OF GEWOON APPEN!!!

TAXI BARENDRECHT RIDDERKERK

Taxi Barendrecht Ridderkerk levert personenvervoer per taxi aan particulieren, bedrijven en instanties  van en naar Barendrecht Ridderkerk en omgeving.

Wij maken daarbij uitsluitend gebruik van ervaren chauffeurs en moderne voertuigen.

SERVICE EN TARIEVEN

Uiteraard staan wij als Taxi Barendrecht Ridderkerk voor goede ouderwetse

service tegen voordelige tarieven en tevredenheidsgarantie.

BETALEN

U kunt  in onze taxi’s betalen zoals het u het beste uitkomt. Pinnen, creditcard in al onze voertuigen. Uiteraard kunt u ook nog steeds gewoon contant afrekenen bij de chauffeur.

U ontvangt, indien gewenst, een geprinte bon als betalingsbewijs.

LUCHTHAVEN TAXI SCHIPHOL

Barendrecht en Ridderkerk – Schiphol airport  voor €125,00

Met Luchthaven Taxi reist u direct naar ieder gewenst vliegveld met uw eigen taxi. U deelt dus nooit uw taxi met vreemden maar gaat direct van of naar het vliegveld. Bovendien ontvangt u korting van wel 50%
Zo reist u voor €115,00 onbezorgd met uw eigen taxi van Barendrecht of Ridderkerk naar Schiphol Airport.

LUCHTHAVEN TAXI ROTTERDAM AIRPORT

Barendrecht en Ridderkerk – Rotterdam airport  voor €55,00

Met Luchthaven Taxi reist u direct naar ieder gewenst vliegveld met uw eigen taxi. U deelt dus nooit uw taxi met vreemden maar gaat direct van of naar het vliegveld. Bovendien ontvangt u korting van wel 40%
Zo reist u voor €50,00 onbezorgd met uw eigen taxi van Barendrecht of Ridderkerk naar Rotterdam Airport.

VOOR ALLE LUCHTHAVENS TARIEVEN

Wij hebben aantrekkelijke tarieven voor alle luchthavens. Voor prijsopgaven kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen!!!